Przejechałam 170 km w jedna stronę do centrum Yes Dent po raz pierwszy gdyż zalecono mi antybiotyk i powiedziano ze tylko i wyłącznie muszę odebrać go tego samego dnia, (była to godzina 15) jeśli zależy mi na wizycie w celu usunięcia zęba.
Odebrałam receptę oraz ustalona została data na wizytę-następny tydzień.
Pojawiłam się w gabinecie przed czasem i przyznam ze niestety praca przy zębach jest dla mnie okropną fobią i łączy się z niesamowitym stresem. Nie wspomniałam nawet o szczekościsku który jest okropnie bolesny na co dzień a zabieg miał przynieść ulgę.
Po 30 minutach pani pracująca oznajmiła mi jak i również pacjentowi czekającemu wraz ze mną na poczekalni ze niestety
„ Doktor zapomniał ze miał pacjentów i jest znacznie za daleko żeby przyjechać”.
Pani przeprosiła za zaistniałą sytuacje a termin został przeniesiony o kolejny tydzień.
Brak profesjonalizmu a sprawa z pewnością zostanie zamieciona pod dywan.