Gabinet przeciętny, pomoc dentystyczna nie zna fachowości w obsługiwaniu klientów. Pani Małgorzata (dentystka) też ma braki w komunikacji z pacjentem, przydałoby się jej przymusowe szkolenie. Rozmawiając z pacjentem ma maskę na buzi, więc jest mało zrozumiałe co do Ciebie mówi. Nie lubi zadawanych pytań, unosi się a problemy osobiste przekierowuje w stronę pacjenta. Niestety ale przez jej delikatność mam pokaleczone usta a do tego źle zrobione zęby za 1300 zł. Nie polecam tego gabinetu niestety ale czeka mnie kolejny zabieg w nowym gabinecie. Mam nadzieję, że chociaż tam uda mi się wyleczyć zęby.
Dentysta rozpoczyna badania wstępnymi oględzinami, często poprzedzonymi słowami: Proszę powiedzieć "Aaaaa"
50% osób podczas spotkania w pierwszej kolejności zwraca uwagę na uśmiech drugiej osoby.
Pacjenci z woj. dolnośląskiego najczęściej ze wszystkich województw łykają leki na uspokojenie przed wizytą
u dentysty aż 8%, wyprzedzają ich tylko obcokrajowcy gdzie po takie środki sięga 12% pacjentów. (Inne woj. ok 4%)