Gabinet przeciętny, pomoc dentystyczna nie zna fachowości w obsługiwaniu klientów. Pani Małgorzata (dentystka) też ma braki w komunikacji z pacjentem, przydałoby się jej przymusowe szkolenie. Rozmawiając z pacjentem ma maskę na buzi, więc jest mało zrozumiałe co do Ciebie mówi. Nie lubi zadawanych pytań, unosi się a problemy osobiste przekierowuje w stronę pacjenta. Niestety ale przez jej delikatność mam pokaleczone usta a do tego źle zrobione zęby za 1300 zł. Nie polecam tego gabinetu niestety ale czeka mnie kolejny zabieg w nowym gabinecie. Mam nadzieję, że chociaż tam uda mi się wyleczyć zęby.
Włosie szczoteczki były pierwotnie wykonane z krowiej sierści.
Według niedawnego sondażu amerykańskiej Akademii Stomatologii kosmetycznej, 92% Amerykanów uważa, że atrakcyjny uśmiech jest ważnym atutem życia społecznego.
Rekin w ciągu życia około 40 razy wymienia uzębienie.