Postanowiłam napisać tą opinię po latach, po latach w których musiałam się zmagać z brakiem górnej jedynki, którą mogłam mieć gdyby nie niekompetencja tej pożal się Boże dentystki. W wieku 9 lat wybiłam sobie niefortunnie górną jedynkę przy zabawie - moja mama pojechała ze mną do tej „specjalistki” która tylko przepisała antybiotyk i nie WIEDZIAŁA, że zęba można było wprawić ponownie aż do 30 dni od jego wybicia. Co najlepsze, kiedy trafiłam półtorej miesiąca później do prawdziwej specjalistki, której z tego miejsca serdecznie dziękuje, zapytała mnie, dlaczego Pani Najbar od razu nie wysłała mnie do niej? Przecież z nią studiowała i wiedziała, że zajmuje się takimi zabiegami. W roku 2019 pozwałabym tą Panią do sądu za straty moralne i finansowe które musiałam ponieść ale niestety było to dużo wcześniej, przez jej ignorancję i chyba zazdrość, bo jej koleżance powiodło się w zawodzie zdecydowanie bardziej niż tej Pani. Wydałam masę pieniędzy i poświęciłam masę czasu na licówki, korony, bolesne zabiegi które miały na celu przywrócenie mi pełnego uśmiechu. NIE POLECAM! dentystka po prostu to nie człowiek, tylko karykatura człowieka, lekarz który ma pomagać - zaszkodził.
32% Amerykanów podaje nieświeży oddech jako najgorszą cechę współpracownika.
Najmniej bolesne podanie znieczulenia przypisują sobie mieszkańcy woj. podlaskiego, gdzie 33% osób skarżyło się na dolegliwości podczas podania znieczulenia. Najbardziej natomiast z lubuskiego – 54% osób podawało ból przy aplikacji znieczulenia.
Dentofobia w Polsce sięga 80%, z czego około 16% badanych określa strach jako paraliżujący.