invoisse.com deneme bonusu veren siteler deneme bonusu deneme bonusu veren siteler asikovanje.net bahis siteleri sleephabits.net
casino siteleri
agario
deneme bonusu veren siteler
adana web tasarım
hd sex video
Sikis izle Sikis izle
escort pendik ümraniye escort
Mobilbahis
bonus veren siteler
köpek eğitimi
casinoslot bahisnow sultanbet grandpashabet
onlinecasinoss.com

Szczegóły opinii

2.4 3
Gabinety prywatne Styczeń 04, 2010 656
Prawa pacjenta?
Ocena ogólna
 
1.0
Czystość
 
1.0
Jakość usług
 
1.0
Podejście do pacjenta
 
1.0
Dobre ceny
 
1.0
Wposażenie
 
1.0
Zachowanie personelu budzi wątpliwości co do respektowania praw pacjenta. Brak reakcji ze strony lekarki, która bezpośrednio leczyła pacjenta, jest podejściem sprzecznym do „Ślubowania” lekarskiego.
Gorzej się nie da… Opiekuję się osobą niepełnosprawną po udarze mózgu, która leczyła się w Centrum Stomatologicznym Atria w Chorzowie.
Mimo wcześniejszego leczenia w Atrium, pacjentowi odmówiono przyjęcia. Powodem miała być negatywna opinia innych pacjentów na jego wygląd i zapach.
Niestety, spotkałem się z szeregiem niepokojących sytuacji:
• Brak empatii i zrozumienia: Pani Izabela M. – „higienistka” wykazała się arogancją i niechęcią do pomocy. Szkoły zawodowe powinny zwiększyć nacisk na naukę umiejętności miękkich.
• Dezinformacja: Telefonicznie informowano nas o zakończeniu leczenia bez podania przyczyny.
• Brak pisemnego potwierdzenia: Pomimo prośby o wyjaśnienie odmowy na piśmie, musieliśmy ponownie stawić się w placówce.
• Niekompetencja: Recepcjonistka nie potrafiła rozwiązać problemu i nie uzyskała pomocy od dostępnych lekarzy.
• Utrudnianie dostępu do informacji: Pani odmówiła udzielenia informacji powołując się na brak mojego statusu opiekuna prawnego, nie podając procedury uzyskania takich informacji w imieniu pacjenta.
• Niekompetencja i brak chęci pomocy: Pomimo ustaleń z przełożonym, Pani Izabela M. ponownie wprowadziła nas w błąd twierdząc, że nie ma możliwości wystawienia zaświadczenia o odmowie przyjęcia.
Ogólnie, obsługa w Atri jest niedopuszczalna i nieprofesjonalna. Brak empatii, arogancja i dezinformacja ze strony personelu uniemożliwiają mi polecenie tej placówki. Pacjenci, a szczególnie osoby niepełnosprawne, zasługują na godne traktowanie i rzetelną opiekę.
P
Zgłoś tę recenzję Czy ta recenzja była dla Ciebie pomocna? 0 0

Komentarze

Masz już konto?
Czy
wiesz, że...
  • 60% Polaków deklaruje, że woli zażywać leki przeciwbólowe, w razie bólu zęba i przeczekać go, niż udać się do stomatologa.
  • Jeśli będziesz pocierał zęby wewnętrzną stroną skórki od banana przez ok. 2 minuty, minerały zawarte w skórce banana przenikną do Twoich zębów i w efekcie staną się one bielsze.
  • Czas może zabrać zęby, ale nie zabierze uśmiechu.
FAQ
NEWSLETTER
Chcesz być na bieżąco i wiedzieć o najnowszysch zdarzeniach przed innymi? Zapisz się do naszego newslettera!

Menu

Zwiń menu >>