W dzisiejszym społeczeństwie stworzenie dobrej kampanii dla zakupów online może być bardzo trudne. Przekonują się o tym wielcy gracze, którzy do tej pory funkcjonowali wyłącznie w sprzedaży tradycyjnej, docierając do Klienta przez sprzedaż namacalnego produktu. Tymczasem coraz większe pieniądze przechodzą z konta do konta za pomocą przelewów, co skłania coraz większe marki do położenia specjalnego nacisku na funkcjonowanie w internecie. Trendy e-commerce 2017 mogą być dla wielu pierwszą stycznością ze sprzedażą internetową. Dzięki temu wiele firm z branży współczynnik konwersji może znaleźć własnego giganta, któremu wygeneruje konieczny zysk, ruch, a także zadba o nieposzlakowaną opinię w Internecie. Zbadanie wielu współczynników, stworzenie od podstaw doskonałej platformy sprzedażowej, kampanie reklamowe - to wielkie pieniądze niemal na wyciągnięcie ręki.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Optymalizacja konwersji a Google Analytics
Zwiń
X
Komentarz