Zapytaj ich. To nic trudnego. Nie musisz przeprowadzać ów rozmowy twarzą w twarz. Możesz zachować pełną anonimowość, wybierz i poznaj ich opinie. Nie obawiaj się krytyki. Na pewno będzie konstruktywna.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Czy wiesz co na Twój temat myślą Twoi pacjenci?
Zwiń
X
-
Mnie osobiście ciekawi czy jest jakiś sens, aby zbierać taką wiedzę. Bo w końcu czy opinia pacjentów powinna interesować specjalistę? I proszę nie zrozumieć mnie źle - mam na myśli praktyka, który podchodzi do swoich pacjentów z empatią i profesjonalnym podejściem. Moim zdaniem ważną rolą lekarza jest oszczędzenie pacjentowiZamieszczone przez Aga ŻabaFajnie by było, gdyby dentyści faktycznie pytali o wrażenia i poziom zadowolenia z usługi. Do takiego specjalisty chce się wracać - stomatolodzy powinni być świetni w swoim fachu, nie da się jednak ukryć, że pracują z ludźmi
Ostatnio edytowany przez Kania Piotr; 31.08.2018, 22:48.
Komentarz
Komentarz