Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko

• most na implantach?

Witajcie
    Niestety nie orientuję się we wszystkich rozwiązaniach stomatologicznych . Czytałam, że istnieje możliwość założenia mostu ( cały łuk ) na czterech czy pięciu implantach . Jeśli takowane ;posiadam (górny łuk -lewa str : siódemka piątka prawa str : czwórka i szóstka) ulokowane w różnych miejscach to czy most jest możliwy do założenia? Orientowałam się, że owszem ta praktyka jest powszechna ale nie spotkałam się z przypadkiem osoby, która już implanty posiada. Czy ew zabieg byłby inwazyjny ? Przeraża mnie troszke myśl grzebania przy implantach ,ściągania koron itd. Z góry dziękuje za odpowiedz

Myslę, że to poważna sprawa i najlepiej jest się skonsultować z fachowcem z dziedziny implantologii. Jestem świeżo po implantach, długo szukałam dobrego dentysty implantologa, aż w końcu trafił do dr Balczyńskiego, jest wybitnym specjalistą z tej dziedziny i jestem przekonana, że znajdzie dla Ciebie najlepsze rozwiązanie i będziesz bardzo zadowolona. Naprawde Pan doktor jest najlepszy!!!

Komentarz

I have a tooth that requires extraction. I've been given the option of replacing the tooth with a bridge or with an implant. The implant will be a 5 month process and during that time, my missing tooth will be exposed when I smile. Also, the implant procedure is a surgical one versus the bridge which is not. The bridge is quick and easy. The cost is slightly higher for the implant, but not much more. I'm opting for the bridge. Any recommendations? Thanks

Komentarz

I have a tooth that requires extraction. I've been given the option of replacing the tooth with a bridge or with an implant. The implant will be a 5 month process and during that time, my missing tooth will be exposed when I smile. Also, the implant procedure is a surgical one versus the bridge which is not. The bridge is quick and easy. The cost is slightly higher for the implant, but not much more. I'm opting for the bridge. Any recommendations? Thanks

---------------------------
        ttps://fashionmentions.com/best-concealers/

Komentarz

Pracuję...
        X