Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Leczenie zębów w Zakładzie Stomatologii Zachowawczej Warszawski Uniwersytet Medyczny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Leczenie zębów w Zakładzie Stomatologii Zachowawczej Warszawski Uniwersytet Medyczny

    Cóż, pragnę sobie podleczyć w tej chwili tą moją nieszczęsną jamę ustną, okropnie zaniedbaną przez ostatnie 2 lata ( czynniki niezależne, long story, proszę uprzejmie o nie pisanie ''demotowatorów'' w stylu: trzeba było myć ząbki czy chodzić regularnie na wizyty, tzn. uff... takowe demotywatory po prostu będę ignorował- obecnie chcę ratować co się da, a nie jest jeszcze tak tragicznie). Cóz, w obecnej chwili coś tam zarabiam na śmieciówach, chcę się na chwilę ''ubezrobotnić'', żeby skorzystać z bezpłatnej opieki medycznej i uratować moje zęby przed niechybną zagładą. Nie znam się na stomatologii, ale niewykluczone, że tu i uwdzie nie obejdzie się bez leczenia kanałowego (chociaż powtarzam- może mi się tak tylko wydaje i wystarczy stare dobre borowanie, gdy miałem ładne ząbki- nie musiałem się martwić o takie rzeczy, stąd mój obecny brak wiedzy). Cóż... wiadomo mi, że leczenie stomatologicznie via NFZ jest jednak mniej lub bardziej płatne jeśli trzeba przeprowadzić nieco bardziej skomplikowane zabiegi, kasą obecnie nie świecę szczególnie. Słyszałem, że w Zakładzie Stomatologii Zachowawczej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym na ul. Miodowej można właśnie spokojnie podratować jamę ustną, nie musząc płacić kroci- dla mnie w tej chwili ogromny plus. Zabiegi tam wykonują wprawdzie studenci, nie zawsze tak starannie jak ludzie doświadczeni w zawodzie, ale cóz.. wystarczy dla mnie, że ich ''zabiegi'' wystarczą na 2-3 lata, potem będe mógł się już szarpnąc kasowo na naprawianie tego, co teraz mogą zrobić niechlujnie wskutek braku doświadczenia... No i mam pytanie- jak sądzicie czy w mojej sytuacji to dobry wybór? Czy faktycznie ów Zakład Stomatologii Zachowawczej WUM na Miodowej może mi zape