Szanowni Państwo!

Wielu z Państwa zapewne zastanawiało się jak asystentka stomatologiczna może zwiększyć obroty firmy? Czy komunikacja z pacjentem na znaczenie na dalszą współprace? Jak można sprawić że pacjenci wyjdą zadowoleni i z chęcią będą chcieli wracać do Państwa gabinetu?

Jeśli są Państwo zainteresowani znalezieniem odpowiedzi na te i inne pytania oraz chcą sobie zapewnić większy rozwój firmy poprzez zwiększenie świadomości swojego personelu z obszaru psychologii komunikacji to serdecznie zapraszamy na*innowacyjne szkolenie „Personel medyczny jako wsparcie sprzedażowe dla stomatologa”.

Celem szkolenia*jest przygotowanie uczestników do*rozpoznawania i trafnego określania typów pacjentów. Umiejętnego prowadzenia rozmów z klientami. Pozwoli na to tematyka szkolenia obejmująca:

Typologie pacjenta – cechy temperamentu i cech osobowości.
Etapy kontaktu z klientem – narzędzia postępowania z pacjentem, obejmujące dopasowanie do pacjenta poprzez umiejętne stwarzanie bezpiecznej przestrzeni.
Podstawowe techniki prezentacji - obejmujące mowę ciała.
Sprzedaż z finalizacją - metoda Potrzeba-Cecha-Korzyść – analiza symulacji zachowań w gabinecie stomatologicznym.
Realizacja programu przewidziana jest na dzień:
22.07.2011 r. w godzinach 9:00 – 18:00

Koszt szkolenia:
Cena szkolenia 450 zł netto zawiera:
udział w szkoleniu 8 godzinnym prowadzonym przez profesjonalistę,
przerwy kawowe,
materiały dydaktyczne.
Przy grupach zorganizowanych powyżej 10 osób możliwość negocjacji ceny.
Serdecznie zapraszamy!

Miejsce szkolenia:
LINMED
ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 23F/U3
31-234 Kraków


Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:

Firma LINMED
tel. (12) 380-34-50
[email]szkolenia@linmed.com.pl[/email]